Emad Gholipour  عماد قلی پور

ترانه‌سرا و خواننده پاپ، نوازنده و مدرس گیتار، آرایشگر و گریمور سینما، تئاتر و تلویزیون

عمار قلی‌پور که در بین دوستان به نام عماد شناخته می‌شود، در آخرین روز‌های پائیز 1365 در شهرستان تالش (هشتبر) متولد شد. وی از سال 76 و متاثر از آثار زیبای استاد شادمهر عقیلی با عالم موسیقی آشنا و به گیتار علاقمند گردید.
دیپلم برق صنعتی را در سال 1382 دریافت کرد، اما به دلایلی از ادامه تحصیل منصرف شد و برای کار به شهرستان کرج رفت. او هنوز خوب به یاد دارد که اولین گیتارش (آریا AK80) را با همراهی دائی‌اش از گاه هکات در چهارراه طالقانی کرج اری کرده است.
با این گیتار، عماد علاقه اش به نوازندگی بیشتر شد و آتشفشان انگیزه برای تحقق رویای نوازندگی حرفه‌ای گیتار در او فوران کرد. اما توان پرداخت شهریه کلاسهای آموزشی مربوطه را نداشت.

Emad Gholipour  عماد قلی پور
او پس از مدتی به دلیل مشکلات خانوادگی مجبور شد به گیلان بازگردد ولی هرگز انگیزه و اشتیاقش سرد و خاموش نشد. در هشتبر به واسطه یکی از دوستانش به نزد استاد اکبر نظرزاده، برای آموختن نوازندگی ساز گیتار، معرفی شد. به جرأت می‌توان گفت اگر لطف استاد نظرزاده نبود، عماد قلی‌پور هرگز فراگیری حرفه ای نوازندگی گیتار را تجربه نمی‌کرد.

مدتی گذشت و عماد دوباره برای کسب و کار بهتر، شهر و دیار خود را ترک کرده و راهی پایتخت شد. این بار توانست به آموزشگاه موسیقی وزیری به مدیریت کیوان ساکت رفته و نزد اساتیدی چون حمید فلاحی، پدرام امینی ابیانه، نوازندگی گیتار را فراگیرد.
نوازندگی پرورش‌دهنده طبع شعری اش بود و او را به ترانه سرایی سوق داد و امروز عماد قلی پور بیش از 100 قطعه شعر و ترانه سروده است که در میان آنها شعری 80 بیتی نیز دیده می‌شود.
عماد قلی پور مدتی در ساوه نیز زندگی کرده است و در آنجا با استاد صادق محمدی آشنا شد. پس از مدتی رابطه استاد-شاگردی به صمیمیت و دوستی تبدیل شد. آنها به همراه چند دوست گیتاریست دیگر یک گروه تشکیل دادند و به اجرای خیابانی پرداختند. اجرای زنده و خیابانی در کنار مردم و برای مردم محبوبترین نوع اجرا برای عماد بوده و هست.

Emad Gholipour  عماد قلی پور
پس از مدتی باز به گیلان برگشت و این بار در فکر یک شغل ثابت برای خود بود. شغلی هنری که با روحیات و علایق او هماهنگ باشد. این شد که به خاطر موسیقی، آرایشگری را انتخاب کرد. این حرفه را با شاگردی در یک آرایشگاه در رشت یادگرفت اما برای تکمیل مهارت تصمیم گرفت یک دوره گریم حرفه ای را بگذراند.
از طریق دوستش امین پورسعید (بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون) به آموزشگاه سینمایی هفت به مدیریت استاد علی حلوی معرفی شد. استعداد او در این رشته تا جایی بود که بزودی به عنوان دستیار گریمور به طور حرفه ای وارد عرصه سینما شد و دیری نگذشت که پروژه های سینمایی، تئاتر و تلویزیون به او پیشنهاد شد و عماد مستقلا اجرای آنها را برعهده گرفت.
اگرچه امروز عماد هنوز به آرایشگری و گریم مشغول است اما هیچ وقت عشق موسیقی و نوازندگی گیتار را از دست نداده است. اگر به آرایشگاه او در رضوان‌شهر سری بزنید گیتاری را می‌بینید که همدم اوقات فراغت عماد است. او در کنار آرایشگری و گریم به آموزش گیتار نیز مشغول است اما بیشتر کلاس‌ها را بصورت رایگان و یا شهریه حداقلی برگزار می‌کند.


جزئیات بیشتر درباره کلاس‌های آموزش گیتار و آموزش دکلمه توسط عماد قلی‌پور را در اینجا بخوانید.

عماد قلی ‌پور از سال 1396 به اصرار اساتید، دوستان و طرفداران در صفحه اینستاگرامش برای ورود به عرصه خوانندگی تشویق و ترغیب شد. او اولین تک آهنگش را در اوایل پائیز 1397 به نام « عشقم می‌کشه » با آهنگسازی علی صفری منتشر کرد. خیلی زود دومین تک آهنگ عماد قلی‌پور به نام « نقطه ضعف » با آهنگسازی و تنظیم دوستش آرمین آسا در استودیو « کیش مات » در زمستان 97 منتشر شد و بسیار مورد توجه قرار گرفت.

 


سایت شخصی عماد قلی‌پور :: Emad-Gholipour عماد ,نوازندگی ,گیتار ,استاد ,قلی‌پور ,مدتی ,عماد قلی‌پور ,نوازندگی گیتار ,آموزش گیتار ,امروز عماد ,سینما، تئاتر منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

Liacciygf939 site one like you انواع شیرآلات-سونا جکوزی-توالت فرنگی-کابینت روشویی دانلود برای شما دبیرستان استعدادهای درخشان دستغیب کازرون حضور پررنگ شما plp shop پی اس دی دبلیو دبلیو ای بالاگ